Haaste

Kuinka saada suomalaiset kokeilemaan erilaisia sisustus­värejä?

lähtotilanne

Väriä suomalaisten koteihin

Valtaosa suomalaisista kodeista on valkoisia. Kampanjan avulla Värisilmä halusi auttaa suomalaiset ihastumaan taas väreihin ja auttaa sävyjen yhdistelemisessä sekä antaa inspiraatiota.

Luonto on meille suomalaisille tärkeä. Vuodenajat, niiden vaihtuminen ja luonnon muuttuminen pysäyttävät sekä hiljentävät meidät ja me yritämme vangita ne hetket kuvin. Suomen luonnon värikartta on kauneinta omaisuuttamme.

Värisilmän Unelmien värikartta -kampanja antoi suomalaisille mahdollisuuden nähdä rakkaimmat maisemat ja kuvat sisustusväreinä.

ratkaisu

Vastaus: Unelmien värikartta

Suunnittelimme Unelmien värikartta –työkalun, johon suomalaiset voivat ladata omia valokuviaan. Työkalu poimii kuvista inspiraatiota sisustusväreihin. Värikarttojen avulla kuluttajat voivat tilata sisustussuunnitelman oman mielenmaisemansa värisävyillä Värisilmän Tunnetila-sisustusneuvojilta.

Käyttäjälle haluttiin välitön, itse toteutettava käyttökokemus. Tavoite oli inspiroida sekä väreillä että kuvilla. Selaimen kautta palvelu oli kaikkien käytettävissä, kaikilla laitteilla.

“Kampanja innosti välittömästi kuluttajat luomaan tuhansia Unelmien värikarttoja.”

TIIMI

Paula Orre / Art Director, Creative Director
Lilli Loiri-Seppä / Copywriter
Marja Vattulainen / Asiakkuusjohtaja
Janni Hyvärinen / Tuottaja
Susanna Kasurinen / Tuotanto-AD
Valve / Tuotantoyhtiö (työkalu)
Post Control / Filmituotanto
Värisilmä / Asiakas