All news

Värisilmä ja Folk taistelevat valkoista vastaan

Värisilmän juhlavuoden ensimmäinen kampanja ”Unelmien värikartta” tuo suomalaisten elämään lisää väriä.

Luonto on meille suomalaisille tärkeä. Vuodenajat, niiden vaihtuminen ja luonnon muuttuminen pysäyttävät sekä hiljentävät meidät ja me yritämme vangita ne hetket kuvin. Värisilmän Unelmien värikartta -kampanja antaa nyt suomalaisille mahdollisuuden nähdä rakkaimmat maisemat ja kuvat sisustusväreinä.

Kampanjan keskiössä on Unelmien värikartta -työkalu, johon suomalaiset voivat ladata kuvia. Työkalu poimii kuvista inspiraatiota sisustusväreistä. Värikarttojen avulla suomalaiset voivat tilata sisustussuunnitelman mielenmaisemansa värisävyillä Värisilmän Tunnetila-sisustusneuvojilta.

”Unelmien värikartta -kampanja starttasi maanantaina, ja on jo nyt lähtenyt leviämään kuluttajien keskuudessa hyvin. Unelmien värikartta -työkalu on hyvällä tavalla koukuttava ja suomalaiset ovat löytäneet jo nyt uusia väriyhdistelmiä suosikkikuvistansa.” kommentoi Folkin asiakkuusjohtaja Marja Vattulainen.

”Valtaosa suomalaisista kodeista on valkoisia. Haluamme tällä kampanjalla saada suomalaiset ihastumaan taas väreihin ja auttaa sävyjen yhdistelemisessä” kertoo Folkin luova johtaja Paula Orre kampanjan tavoitteista.

Kampanjan on suunnitellut ja konseptoinut mainostoimisto Folk, mainosfilmin on toteuttanut Post Control ja työkalun on tuottanut Valve.

Kampanjasivu: www.unelmienvärikartta.fi
Linkki mainosfilmiin: https://youtu.be/Jd_yIQ_hgrQ

Lisätietoja:
Paula Orre, mainostoimisto Folk, luova johtaja,
paula.orre@folkfinland.fi, 0443488078