All news

Otavamedia vie Slush-kävijät fantasiamaailmaan

Otavamedia tarjoaa Slush-kävijälle huikean Virtual Reality -elämyksen osana  brändiuudistustaan ja Rajaton mahdollisuus -kampanjaa.

Otavamedia ottaa ensimmäisenä kotimaisena mediatalona myös virtuaalitodellisuuden oman markkinointinsa ja tarinankerrontansa valikkoon. Slush-kävijälle tarjotaan Virtual Reality -matka Helsingistä Kolmen sepän patsaan aukiolta rajattomuuteen. Fantasiaelämys on osa Otavamedian Rajaton mahdollisuus -kampanjaa. Tarinan käsikirjoitus on Otavamedian mainostoimistokumppani Folkin käsialaa.

”Virtuaalitodellisuudessa mahdollisuudet ovat kirjaimellisesti rajattomat. Meille Virtual Reality on kiinnostava valinta, koska haluamme luoda elämyksiä ja kokeilla tulevaisuuden tapoja vaikuttaa ja tarjota sisältöjä. VR mahdollistaa uudenlaisen kerronnan ja wow-elämykset. Uskomme vahvasti tarinoiden voimaan ja siihen, että tunne johtaa toimintaan”, kertoo johtaja Milla Wiksten Otavamediasta.

”Virtuaaliteknologiat ovat kehittyneet huimasti ja VR-toteutukset sekä ympäristöt ovat yleistyneet maailmalla, mutta Suomessa toimivia toteutuksia ei ole juurikaan nähty, varsinkaan markkinointitarkoituksissa. Tämä Otavamedian toteutus lähtee Rajaton-kampanjan ytimestä”, kommentoi Folkin asiakkuusjohtaja Pia Dahlman.

VR-toteutuksen on Otamedialle tuottanut Zoan Oy, joka on Suomen suurin virtuaalitodellisuusstudio. Mukaan elämykselliselle fantasiamatkalle pääsee Zoanin osastolla (osaston numero 6D.2). 

Lisätietoja:
Milla Wiksten, johtaja, Otavamedia,
milla.wiksten@otava.fi,
040 700 1861
Pia Dahlman, asiakkuusjohtaja, Folk,
pia.dahlman@folkfinland.fi, 040 516 8316