All news

Otavamedia valitsi kumppanikseen Folkin

Mediatalo Otavamedia ja Folk ovat aloittaneet yhteistyön loppukesästä. Ensimmäinen yhteinen kampanja näkee päivän valon tällä viikolla.

Otavamedian tunnetut mediabrändit tavoittavat kuukausittain yli puolet suomalaisista kuluttajista. Yleisölehtien osalta Otavamedia on Suomessa markkinajohtaja sekä irtonumeromyynnissä että mediaeuroissa. Verkkomarkkinassa Otavamedia on kolmanneksi suurin toimija.

”Muuttuvassa mediamaailmassa asiakasyrityksemme kaipaavat kumppania, joka sparraa ja kirittää heitä parempiin tuloksiin. Tätä toivoimme myös omalta toimisto-kumppaniltamme. Folk vakuutti meidät luovuudellaan ja taidollaan herättää tunteita. Uskomme, että maailmassa jossa elämme, näiden merkitys korostuu”, kertoo johtaja Milla Wiksten Otavamedialta.

Folkin suunnitteleman kampanjan tavoitteena on vahvistaa mielikuvaa Otavamediasta rohkeana ja uudistuvana mediaosaajana yritysasiakkaiden keskuudessa. 

”Merkitykselliset kohtaamiset yritykselle tärkeiden yleisöjen kanssa vaativat uudenlaista ajattelua paitsi yrityksen sisällä myös perinteisessä jaottelussa oman ja ostetun median välillä. Haluamme olla tässä etulinjassa näyttämässä esimerkkiä”, Wiksten kertoo.

”Jokainen yritys alkaa tänä päivä olla jo myös media. Otavamedia haluaa haastaa yritykset ajattelemaan mahdollisuuksiaan tarjoamalla asiakkailleen kirjaimellisesti rajattomat mahdollisuudet”, kertoo Folkin asiakkuusjohtaja Pia Dahlman kampanjakonseptin taustoista.

”Niin kauan kuin rajat kummittelevat mielissä, mahdollisuuksia jää hyödyntämättä. Loimme tarinan, joka kertoo elämästä ilman rajoja.” selittää Copywriter Lasse Paasto.

Otavamedian monimediainen kampanja rajojen rikkomisesta käynnistyy tällä viikolla. 

Lisätietoja:
Pia Dahlman, asiakkuusjohtaja, Folk,
pia.dahlman@folkfinland.fi,
040 516 8316
Milla Wiksten, johtaja, Otavamedia,
milla.wiksten@otavamedia.fi, 040 700 1861