HAASTe

Uusi taksilaki vapautti kilpailun ja pakotti koko toimialan reagoimaan näkyvämmällä markkinoinnilla. Kisailu erityisesti kovimpien sesonkiaikojen asiakkaista räjähti käsiin ensimmäisen kerran pikkujouluaikana.

RATKAISU 

Pikkujouluaikana juodaan ja juhlitaan, eikä ylilyönneiltäkään voida välttyä. Paitsi jos lähtee hyvän sään aikana himaan. Kampanjan idea ja insight muovattiin juuri tuosta faktasta. Juhliminen on ookoo, kunhan tajuaa ottaa taksin ennen kuin meno muuttuu liian huuruiseksi. Kampanjassa käytettiin ulko- ja printtimainontaa, somekanavia sekä radiospotteja, joissa demottiin suomalaisen juomakulttuurin sudenkuoppia.

TIIMI:

  • Axa Fahler / Copywriter 
  • Tuukka Tujula / Art Director
  • Jussi Sahrman / Asiakkuusjohtaja
  • Tuotantoyhtiö / Miracle Sound

🏆

Vuoden Huiput 2018 shortlist (äänisarja)