haaste

Miten tehdä Skyr tunnetuksi Suomessa?

Ratkaisu

Tuodaan Islanti – Skyrin kotimaa – Helsinkiin

Skyr järjesti tapahtuman Helsingin edustalle Lonnaan, johon se kutsui koko Suomen.

Mainonnan, PR:n ja sisältömarkkinoinnin yhdistelmä sai aikaiseksi yhden vuoden 2015 puhutuimman ja pidetyimmän tempauksen.

“Kampanjan ansiosta Skyrin tunnettuus nousi ja se sai aikaiseksi brändin kaikkien aikojen myyntipiikin.”

TIIMI

Tommin Laiho / Creative Director, Copywriter
Tommy Mäkinen / Crerative Director, Copywriter
Kimi Issakainen / Art Director
Pia Dahlman / Asiakkuusjohtaja
Päivi Juusola / Tuottaja
Miika Hyvärinen / Tuotanto-AD
Jani Kivelä / Tuotanto-AD

🏆

Vuoden Huiput 2015 Teksti: Kulta
Vuoden viestintäteko 2015