lähtötilanne

Tavoitteena positioida Sanoma markkinoijan luottokumppaniksi. Sanoma pystyy tavoittamaan ratkaisuillaan kaikki kohderyhmät joka päivä.

ratkaisu

Häneen iski Sanoma

Kuka haluaisi tehdä markkinointia mistä ei synny mitään sanomista?
Sanoma Media Finlandin uusi B2B-markkinointikonsepti kiteyttää humoristisesti kaiken olennaisen, mikä liittyy markkinointiin eli ihmisiin vaikuttamiseen. Markkinoijat haluavat välittää sanomansa kohderyhmälleen. Kun se osuu ja uppoaa syntyy kiinnostus, joka johtaa kauppaan. 

“Markkinointikonsepti ylitti kaikki asetetut tavoitteet jo ensimmäisen aallon aikana. Mainonnan huomioarvo oli lähes 70 prosenttia, ja 54 prosentin mielestä kampanja vaikutti positiivisesti mielikuvaan Sanomasta markkinoinnin kumppanina.”

Sanoma Media 
  • TIIMI: 
  • Tommi Laiho / Luova johtaja 
  • Kimi Issakainen / Art Director 
  • Marja Vattulainen / Asiakkuusjohtaja 
  • Elina Estlander / Tuottaja 
  • Otto Tuotanto Oy / Tuotantoyhtiö
  • Markus Virpiö / Ohjaaja 
  • Nico Backström / Valokuvaaja