lähtötilanne

Reissumiehen tuntevat kaikki. Opettamista ei tarvita, vaan kadotettu tunneside.

Reissumiehen tavoitteena oli nousta konventionaalisen leipä-kommunikaation yläpuolelle, puolustamaan arvoja, jotka se voi kuluttajien kanssa uskottavasti jakaa. Vain näin Reissumies voi muuttua sydämen asiaksi, takaisin entiseen arvoonsa.

ratkaisu

Suomalainen mies ei pidä itsestään ääntä, ja tämän vuoksi hän jää usein huomiota ja arvostusta vaille. Haimme puolestapuhujia suomalaisille miehille. Niille kaikenlaisille, hyvin erilaisille, mutta rakkaille miehille. Kannustimme ihmisiä kertomaan miksi se oma hyvä mies on niin rakas, ja näin saimme joukkoon liittymään kaikki muutkin.

Reissumies. Hyvän miehen puolella.

TIIMI: 

  • Tommi Laiho / Copywriter, ohjaaja
  • Lilli Loiri-Seppä / Copywriter, ohjaaja
  • Tuomas Myllymäki / Art Director
  • Paula Orre / Art Director
  • Pia Dahlman / Asiakkuusjohtaja
  • Johanna Murtomäki / Tuottaja
  • Miika Hyvärinen / Kuvausassistentti

🏆

  • Vuoden Huiput 2018 shortlist (kampanjat-sarja)
  • Grand One 2018 shortlist (paras uuden teknologian hyödyntäminen)