All news

Lidl avasi ikkunan Aasiaan

Kampin keskuksen Kompassi-aukiolta on suora yhteys Singaporen keskustaan.

”Juttele jotain, vilkuta vähän – olet suorassa lähetyksessä Singaporeen!” kehottaa Lidlin Aasia-viikkojen kampanja Kampin keskuksessa Helsingissä. Tämän viikon ajan Lidl tarjoaa Clear Channelin digitaalisen näytön välityksellä suomalaisille suoran yhteyden Singaporen keskustaan.

”Halusimme kokeilla hieman jotain uutta teemaviikkojen kampanjoinnissa. Nyt suomalaiset saavat pienen maistiaisen aasialaisen ruoan lisäksi myös aasialaisesta kulttuurista”, kertoo Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä.

”Toteutuksen idea on ollut jo pidempään pöydällä. On mielenkiintoista nähdä, saammeko aikaiseksi interaktiota kahden eri kulttuurin välillä ja lämpenevätkö ns. jurot suomalaiset idealle”, kommentoi Folkin asiakkuusjohtaja Pia Dahlman.

Kampanjan on suunnitellut mainostoimisto Folk. Ikkuna Aasiaan on tuotettu yhdessä Clear Channelin ja Inuitsin kanssa.

Lisätietoja:

Pia Dahlman, mainostoimisto Folk, asiakkuusjohtaja, pia.dahlman@folkfinland.fi, 040 5168316

Seppo Niemelä, Lidl Suomi, markkinointipäällikkö, seppo.niemela@lidl.fi