All news

Miltä oma tukkasi on näyttänyt viimeisen 40 vuoden aikana?

Erittäin Hieno Suomalainen juhlii yhdessä 100-vuotiaan Suomen kanssa.

Jo yli 40 vuotta Erittäin Hieno Suomalainen -shampoolla on ollut paikka suomalaisten sydämissä ja arjessa. EHS onkin tänä vuonna mukana valtakunnallisessa Suomi 100
-yhteistyössä.

Olemassa olonsa aikana Erittäin Hieno Suomalainen on nähnyt suomalaisten hiustyylejä laidasta laitaan – ihan kaikkia muotivirtauksia ei voi tänä päivänä nauramatta katsoa. Erittäin Hieno Suomalaisen uusin kampanja #tukkahyvin aktivoi kuluttajia jakamaan hiustyylejä vuosien varrelta.

”40 vuodessa on varmasti kertynyt ainutlaatuisia ja unohtumattomia hiustyylejä itse kullakin”, toteaa Orklan Brand Manager Hanna Hedberg.

Erittäin Hieno Suomalaisen #tukkahyvin-kampanjan on suunnitellut mainostoimisto Folk. Kampanjafilmit on ohjannut Viivi Huuska.

”Erittäin Hieno Suomalainen on kuulunut suomalaisten elämään yli 40 vuoden ajan – etenkin kesämökeillä. Kampanjan tavoitteena on muun muassa muistuttaa suomalaisia, että klassikko EHS sopii jokaiseen kylpyhuoneeseen, siis myös sinne perheen ykkösasuntoon ja sinkun kaupunkikotiin”, kertoo mainostoimisto Folkin asiakkuusjohtaja Pia Dahlman kampanjan taustoista.

Juhlavuoden kunniaksi on jo mm. järjestetty EHS-suunnittelukilpailu, jonka lähtökohtana oli kuvastaa Suomen ja Erittäin Hieno Suomalaisen pitkää historiaa ja nykypäivää sekä suomalaista muotoilun ja työn korkeaa laatua. Kilpailun voitti Elina Nikkinen, jonka suunnittelema pullo on tullut kauppoihin vuoden alussa.

”Olemme innoissamme, että saamme olla mukana Suomi 100 -juhlavuoden hankkeessa tukemalla suomalaista työtä ja designia sekä erityisesti nuoria suunnittelijoita”, iloitsee Orkla Care Oy:n toimitusjohtaja Ulla Savén.

Linkit kampanjan mainosvideoihin:
https://youtu.be/ZJBFttjhAIc
https://youtu.be/-HCoAi-BlJQ
https://youtu.be/xyH6myTfIwo
https://youtu.be/Ksb1AQBOczQ

Lisätietoja:

Pia Dahlman, mainostoimisto Folk, asiakkuusjohtaja, pia.dahlman@folkfinland.fi, 040 5168316

Hanna Hedberg, Orkla, Brand Manager, hanna.hedberg@orkla.fi